Polityka Reklamacji
- Roszczenia reklamacyjne Klienta będą rozpatrywane w następującym zakresie:
1. Niezadowolenie z jakości usług i/lub lektora
2. Przypisanie kursanta na nieodpowiedni poziom kursu (poziom za niski lub za wysoki)
3. Niedotrzymanie warunków umowy dotyczących liczby zrealizowanych zajęć.
Reklamacje należy składać w formie pisemnej. Pismo reklamacyjne może być złożone osobiście w biurze Academy of Language lub przesłane drogą mailową na biuro@academyoflanguage.pl
Reklamacje nie spełniające powyższych wymagań, nie będą rozpatrywane.
Academy of Language ustosunkuje się do przedstawionej reklamacji w ciągu 15 dni roboczych.
1. Niezadowolenie z jakości usług i/lub lektora
Jeśli składający reklamację jest niezadowolony z jakości świadczonych usług i/lub lektora, uargumentuje swoją reklamację i spełnia warunki, że do dnia złożenia reklamacji, był obecny na min. 90% zajęć, przystąpił do wszystkich cząstkowych testów sprawdzających i wykonał 90% zadanych zadań domowych,
Academy of Language w ramach rozwiązania problemu może zaoferować alternatywną grupę, zmianę lektora i/lub lekcje indywidualne o wartości równej kwocie za niewykorzystane zajęcia reklamowanego kursu. Jeśli składający reklamację nie jest w stanie lub nie chce zaakceptować żadnego z proponowanych rozwiązań, może zrezygnować z kursu bez okresu wypowiedzenia. Jeśli składający reklamację, do dnia złożenia reklamacji, nie był obecny na 90% zajęć, nie przystąpił do wszystkich cząstkowych testów sprawdzających i nie wykonał 90% zadanych zadań domowych, Academy of Language uzna roszczenie reklamacyjne za bezpodstawne i rozpatrzy je na warunkach rezygnacji z kursu, zgodnie z umową zawartą pomiędzy składającym reklamację a Academy of Language.
- Przypisanie kursanta na nieodpowiedni poziom kursu (poziom za niski lub za wysoki)
Jeśli składający reklamację uzna, że został przypisany na niewłaściwy poziom, Academy of Language sprawdzi rekomendacje z testu poziomującego i analizy potrzeb oraz odbędzie rozmowę z lektorem i metodykiem. Jeśli składający reklamację do dnia złożenia reklamacji, był obecny na 90% zajęć, przystąpił do wszystkich cząstkowych testów sprawdzających i wykonał 90% zadanych zadań domowych, Academy of Language podejmie próbę rozwiązania problemu oferując alternatywną grupę na poziomie niższym lub wyższym, zgodnie z wnioskiem składającego reklamację (może go przy tym poprosić o napisanie testu i/lub rozmowę z metodykiem/lektorem i sugerować się jego wynikami przy uwzględnieniu/odrzuceniu reklamacji). Academy of Language może również zaproponować dodatkowe odpłatne lekcje indywidualne lub przejście z zajęć grupowych na zajęcia indywidualne o wartości równej kwocie za niewykorzystane zajęcia reklamowanego kursu. Jeśli składający reklamację nie jest w stanie lub nie chce zaakceptować żadnego z proponowanych
rozwiązań, Academy of Language zwróci 100% kosztów za niewykorzystane zajęcia w trybie bez okresu wypowiedzenia. Jeśli składający reklamację, do dnia złożenia
reklamacji, nie był obecny na 90% zajęć, nie przystąpił do wszystkich cząstkowych testów sprawdzających i nie wykonał 90% zadanych zadań
domowych, Academy of Language uzna roszczenie reklamacyjne za bezpodstawne i rozpatrzy je na warunkach rezygnacji z
kursu, zgodnie z umową zawartą pomiędzy składającym reklamację i Academy of Language. - Niedotrzymanie warunków umowy dotyczących liczby zrealizowanych zajęć.
Jeśli Academy of Language nie spełniła warunków dotyczących liczby zrealizowanych zajęć, które wynikają z
umowy zawartej między Academy of Language a klientem, Academy of Language zaproponuje terminy odrobienia zajęć w trybie stacjonarnym lub online. Jeśli mimo to nie będzie w stanie zrealizować wszystkich ustalonych zajęć, wtedy zwróci Klientowi pieniądze za zajęcia, które się nie odbyły.